قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

زمان بندي فعاليتها با پشتيباني از تاريخ شمسي با Bidaar v1.47

زمان بندي فعاليتها با پشتيباني از تاريخ شمسي با Bidaar v1.47

دسته : مدیریت ويندوز , نرم افزارهاي رايگان  تعداد بازديد : 5745

زمان بندي فعاليتها با پشتيباني از تاريخ شمسي با Bidaar


استفاده مفيد از زمان و برنامه ريزي براي آن همواره براي كساني كه ارزش واقعي زمان را ميدانند مورد توجه خاصي قرار داشته است. بديهي است برنامه ريزي و استفاده از زمانهاي مرده و بلا استفاده مانند زمانهايي كه پشت سيستم خود نيستيد، همچنين زمان خواب و حتي زمانهايي كه در مسافرت هستيد و دسترسي به سيستم خود نداريد ميتواند مقدار زيادي از آن زمانهاي مرده را زنده كند. از اين رو نرم افزار بيدار به منظور انجام عمليات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازي مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمايشگر، اجراي برنامه و ريبوت کردن مودم ADSL در زمان يا دوره زماني خاص طراحي شده است. يکي از کاربرهاي مهم اين نرم افزار براي مديريت دانلود هاي شبانه و يا انجام عمليات نرم افزاري خاص (بطور مثال انجام آناليز و محاسبات) در زمانهاي تعيين شده مي باشد. اين نرم افزار داراي محيط کاربري كاربر پسند و کاملا فارسي (تاريخ شمسي) مي باشد، حافظه بسيار كمي را اشغال كرده و ميتواند بطور قابل حمل (Portable) نيز مورد استفاده قرار بگيرد. همچنين براي نصب و استفاده از آن نيازي به داشتن سطح دسترسي Admin سيستم نمي باشد.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • Windows 7 Manager v2.1.

    دسته : مدیریت ويندوز  تعداد بازديد : 31371

    منبع : www.AsanDownload.com


    مطمئنا ویندوز 7 با ارائه رسمی خود توانست نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین ها از نسل های مختلف سیستم عامل ویندوز تبدیل شود. این سیستم عامل نسل جدید توانست تا شکست های ویندوز ویستا را به دست فراموشی بسپارد و امروز اکثر کاربران از این سیستم عامل استفاده می کنند چون سرعت بسیار مناسبی دارد و با اکثر سخت افزارها هم به راحتی هماهنگ می شود، این در حالی است که به مراتب بسیار پایدار هم عمل می کند اما بازهم ایراداتی به آن وارد است که می توان این ایرادات کوچک را هم با نرم افزارهای مختلف جبران کرد.

    Yamicsoft Windows 7 Manager

    نام

    نرم افزاری

    قدرتمند که برای سیستم عامل ویندوز 7 طراحی شده تا بتواند کم و کسری های این ویندوز را تا حدود زیادی جبران کند. بهینه سازی و حذف فایل های اضافی می تواند نقش مهمی را در افزایش کارآیی این ویندوز ایفا کند. این system utility قدرتمند با ترفند های مختلف که مجموع آن ها به 30 تابع می رسد نهایت کارآیی را به کاربران هدیه دهد. بخش های مختلف Yamicsoft Windows 7 Manager به 7 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که به شرح ذیل هستند.



    Information :

    در این بخش کاربر می تواند اطلاعات دقیق و صحیح سیستم خود را اعم از سیستم عامل و اطلاعات مربوط به آن و همچنین انواع اطلاعات مربوط به سخت افزارها را به نمایش درآورد. نمایش اطلاعاتی از کارآیی سیستم و فعالیت هایی که پردازنده و حافظه رم از خود نشان می دهند از خصوصیات این مرحله از نرم افزار است.


    Optimizer :

    این بخش از نرم افزار یکی از قابلیت های مهم و کلیدی است که با استفاده از آن کاربر می تواند با یک بهینه سازی کلی سیستم از حافظه رم گرفته تا پردازنده اصلی سیستم و همچنین موتور گرافیکی نهایت کارآیی را به دست بیاورد.


    Cleaner : 

    این امکان هم تا حدود زیادی به همان افزایش کارآیی شبیه است اما عملکرد آن اندکی متفاوت خواهد بود و به جای این که به صورت مستقیم عمل کند با پاکسازی سیستم و فایل های اضافی در بخش های مختلف به کارآیی بهتر سیستم و دسترسی سریعتر به فایل ها کمک زیادی می کند. حذف فایل های اضافی در رجیستری یا فایل هایی که از وبگردی ایجاد می شوند نقش مهم را در افزایش کارآیی ویندوز 7 ایفا خواهند کرد.


    Customization :

    قابلیتی که بیشتر سلیقه ای بوده و کاربر برای مثال می تواند فایل هایی که در هنگام اجرای ویندوز بارگزاری می شوند را از حالت اتوماتیک اجرا خارج کند یا ویرایش گزینه های راست کلیک در ویندوز و بسیاری گزینه های دیگر که کاملا سلیقه ای هستند.


    Security :

    مرحله امنیت هم هرچند زیاد به کارآیی و افزایش آن ربطی ندارد اما در تکمیل قابلیت های ویندوز 7 و مدیریت هرچه بهتر آن می تواند بسیار مفید واقع شود. امنیت در بخش های مختلف ویندوز و خصوصی سازی بسیاری از فایل ها از مهم ترین نکته هائیست است که اکثر کاربران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.


    Network : 

    بهینه سازی کانکشن ها هم با قابلیت پشتیبانی از انواع آن ها یکی دیگر از بخش های اصلی Yamicsoft


    Windows 7 Manager را تشکیل می دهد.


    Misc. Utilities :

    این مورد هم آخرین گزینه است که کلکسیونی از امکانات مختلف را در خود جای داده تا کاربر بتواند با استفاده از آن ها بیشترین کارآیی را از ویندوز 7 به دست آورد.



    قابلیت های کلیدی نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager v2.1.7 :
    - نمایش اطلاعات کامل سیستم اعم از سخت افزاری و نرم افزاری
    - بهینه سازی بخش های مختلف سیستم عامل
    - پاکسازی هارد دیسک ، رجیستری و بخش های مختلف سیستم عامل
    - امکان مدیریت تنظیمات در ویندوز به صورت کاملا حرفه ای
    - ایمن کردن بخش های مختلف در سیستم عامل
    - انجام تنظیمات و بهینه سازی کامل شبکه ها در ویندوز 7
    - حجم پائین و نصب سریع و آسان
    - واسط کاربری جذاب نرم افزار
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • دسته : ابزارهای مفید , مدیریت ويندوز  تعداد بازديد : 7273



    مطمئنا بارها به اين فکر افتاده ايد که کاش مي توانستيد سيستم خود را طوري تنظيم نماييد که در زمان خاص به طور اتوماتيک خاموش يا روشن شده و يک سري از کارهايتان را به صورت خودکار انجام دهد کارهاي همچون آپديت شدن نرم افزارها و بسته هاي امنيتی، شروع دانلود و پايان آن در زمان خاص و خاموش شدن سيستم و ... که تمامی این ها شاید روزی یک آرزوی محال محسوب می شد ولي امروزه با پيشرفت تکنولوژي اين رويا به يک واقعيت تبديل شده و شما مي توانيد با استفاده از نرم افزارهاي که از سوي کمپاني هاي مختلف روانه ي بازار مي شوند سيستم خود را طوری تنظیم نموده که به صورت اتوماتيک روشن و خاموش شده و وظایفی را که برای او مشخص کرده اید انجام دهد. Auto Poweron & Shutdown که توسط شرکت LifSoft ارائه شده است نرم افزاري است که قادر بوده تا سيستم شما را در تاريخ و زمان مشخصي خاموش و يا روشن کرده و وظايف خاصي را که با استفاده از تنظيمات برنامه و ساير نرم افزارهايتان انجام داده ايد را اجرا نمايد. اين نرم افزار که به جرات مي توان آن را بهترين نرم افزار ارائه شده در اين زمينه نام برد به سبب داشتن امکانات فوق العاده و ويژگي هاي مفيدي همچون توانايي وصل شدن خودکار به اينترنت، روشن نمودن سيستم از حالت هاي مختلفي مثل Sleep ،Standby ،Hibernate و ...، باز کردن نرم افزار يا بستن برنامه ي خاص در زمان مشخص و هزارن ويژگي ديگر که در ادامه به معرفي برخي از آن ها پرداخته شده است اکنون به يکي از محبوب ترين نرم افزارهاي موجود تبديل شده که ما نيز آن را در اختيار شما عزيزان آسان دانلودی قرار داده ايم.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown v2.50 :
    - امکان وصل شدن به اينترنت در زمان مشخص شده و به وسيله ی کانکشن مشخص شده
    - امکان خارج کردن سیستم از حالت Standby و فعال کردن آن در ساعتي خاص
    - امکان زمانبندي برنامه به صورت ماهانه، روزانه، روزي از هفته، يک بار در کل و ...
    - امکان انجام عمليات هاي Log Off ،Hibernate ،Shutdown ،Standby ،Power On ،Restart و ...
    - امکان روشن کردن و خاموش خودکار سيستم در زمان های مشخص شده
    - امکان ویرایش تمامی دستورات داده شده به برنامه
    - توانایی همزمان سازی زمان کامپیوتر شما با سرور ساعت جهانی
    - توانایی باز کردن فایل و یا آدرس سایتی مشخص در زمان مشخص شده
    - توانایی خاموش کردن مانيتور در زمان مشخص
    - توانایی نمايش پيغام در ساعت مشخص براي يادآوري
    - توانایی پخش فایل های با پسوند Mp3 ،Wma ،Wav و Flash در هر زمان مشخص شده
    - توانایی باز کردن، اجرا کردن و یا بستن برنامه های خاص در هر زمان مشخص شده
    - توانایی شمارشگر معکوس در هنگام انجام عمليات
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • دسته : فایل و دیسک , مدیریت ويندوز  تعداد بازديد : 1446



    مطمئنا امروزه بسیاری از افراد به منظور بهبود مدیریت بر روی فایل ها و حافظه های جانبی خود سعی می کنند تا به دنبال قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریتی بوده و آن ها را جایگزین اکسپلورر ویندوز نمایند و به خاطر همین عامل امروزه شرکت های فروانی سعی می کنند تا در این زمینه نرم افزاری را ساخته و روانیه بازار نمایند تا بتوانند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب سازند. حال شاید شما نیز بسیاری از این نرم افزارها را دریافت و تست کرده ولی به نتیجه ی دلخواهی نرسیده و هیچ یک از آن ها نتوانسته اند نظر شما را جلب کرده و نیازهای شما را برطرف سازند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی بر روی فایل ها و انواع حافظه های جانبی مدیریت کرده و سازماندهی مناسبی بر روی آن ها داشته باشید. AB Commander که توسط کمپانی Winability ارائه شده است یک فایل منیجر با دو پنل قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید بر روی دو فولدر مختلف به طور هم زمان و در کنار هم آن هم با سرعت و عملکرد بهتر عملیات خود را انجام داده و با در اختیار گرفتن ابزاری همچون نمایش تصاویر با قابلیت نمایش به صورت اسلایدشو، ویژگی های کامل ویرایش متون، همگام سازی فولدرها و ... عملیات منظمی بر روی فایل ها داشته باشید. علاوه بر این AB Commander با داشتن مجموعه ای از ابزارهای غنی برای مدیریت فایل ها همچون صرفه جوی در زمان با استفاده از ابزاری از قبیل نوار درایو، لیست Favorite ها، سفارشی سازی تولبار ها و کلید های میانبر و ... و ابزار قدرتمندی از قبیل خط فرمان، مقایسه ی فولدرها، همگام سازی، فیلتر سازی و پشتیبانی از فولدرهای مجازی و فشرده می تواند شما را از رجوع مجدد به ویندوز اکسپلورر برای همیشه منصرف ساخته و جانشینی مناسب برای ویندوز اکسپلورر سیستم شما باشد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار AB Commander v8.3.0.1433 :
    - امکان اجرای سریع برنامه از طریق خط فرمان
    - امکان عملیات بر روی دو فولدر مختلف آن هم به طور هم زمان و در کنار هم
    - امکان انجام عملیات های همچون Copy، Move، Rename، Delete و Drag & Drop بر روی فایل ها و فولدرها
    - امکان ویرایش اسناد متنی به کمک ویرایشگر نرم افزار
    - امکان تبدیل یک فایل به چندین قسمت و همچنین تبدیل آن ها به یک فایل واحد
    - امکان مرور آسان تمامی سلسله مراتب فولدر ها
    - استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار به سبب داشتن ظاهری بسیار ساده و جذاب
    - پشتیبانی از هر نوع فرمت و درایوی همچون NTFS ،FAT، FAT32
    - پشتیبانی از انواع حافظه های جانبی و خارجی
    - توانایی نمایش محتویات فولدرهای موجود به صورت مستقل همانند اکسپلورر ویندوز
    - دارای مشاهده گر تصاویر با قابلیت نمایش به صورت اسلایدشو
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • XYplorer v10.40 جایگزینی مناسب برای Windows Explorer ویندوز

    دسته : فایل و دیسک , مدیریت ويندوز  تعداد بازديد : 10671

    منبع : www.AsanDownload.com



    Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند. ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار مديرتي كامل بر روي فايلهاي خود داشته باشيد.  دارای تعداد زیادی دستورات کاربردی که به منوی فایل ها اضافه شده اند که شامل دستورات Copy to، Move to، Copy Filename with path، Copy file properties، Copy large/small icon، Multi file rename و ... ميباشد. شما متوانيد با اين ويندوز اكسپلورر پيشرفته تمامي جزئيات هارد ديسك و فايلها و همچنين مشاهده چندين قسمت هارد ديسك به صورت همزمان در تب هاي مختلف و با استفاده از جزييات كامل و پيشرفته و همچنين نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش آخرین تاریخی که به فایل دسترسی شده و همچنین نمایش مشخصات آن در فایل لیست جستجوی فایل های Extend (فقط در ویندوز NT) که شامل جستجوی رشته های باینری نیز می باشد


    قابلیت های کلیدی نرم افزار XYplorer v10.40:
    - جستجوي چندگانه و پيدا كردن فايلها در دایرکتوری های مختلف
    - دارای انواع چیدمان فایل های سیستم برای کلیپ بورد، فایل ها، پرینتر که قابلیت پرینت با یک کلیک
    - استخراج اطلاعات فایل از همه دایرکتوری ها و زیر شاخه های دایرکتوری ها به فرمت CSV
    - تنظیم خودکار ستون های اطلاعات
    - تنظیم جهت نمایش اطلاعاتی از قبیل فرمت، سایز و تاریخ
    - نمایش فضای اشغال شده از دیسک، برای هر فایل و فولدری
    - به خاطر سپردن آخرین فولدر باز شده و نحوه چیدمان درون آن فولدر
    - دارای کارایی Browse-Like History
    - شناسایی فولدرهای مختلف
    - دارای Icon Extraction ، Multi file stamping، Attribute stamping
    - نمایش آنی اطلاعات کامل یک فایل اعم از ورژن و سایر اطلاعات
    - پیش نمایش آنی فایل های Image، Audio، Video
    - نمایش اطلاعات فایل های رسانه ای
    - نمایش آنی محتویات فایل (ASCII و باینری)
    - شامل تبدیل باینری به متن (سریعترین مبدل موجود)
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • دسته : ایجاد برنامه نصب  تعداد بازديد : 12737

    منبع : www.AsanDownload.com


    ساخت فایل های Setup که معمولا پسوند Exe و یا Msi دارند در شرایط خاصی صورت می گیرد، این گونه فایل ها همیشه برای آماده شدن به صورتی که ما از آن ها بهره می بریم مستلزم استفاده از نرم افزارهایی هستند که در آن ها نحوه اجرا و توضیحات در آن ها به طور کامل توسط سازنده فایل Setup تعریف می شود. برای مثال بسیاری از فایل های Setup شرکت مایکروسافت با نرم افزار Winrar قابل بازگشایی نیز می باشند چرا که با نرم افزاری طراحی شده اند که به راحتی می توان آن ها را از حالت فشرده خارج نمود، گاهی هم نرم افزارهایی هستند که به هیچ وجه نمی توان آن ها را Decode کرد و تنها راه استفاده از آن ها اجرا در محیط ویندوز است. شاید به نظر برسد ساخت این دسته فایل ها خیلی سخت و دشوار باشد اما بالعکس همانطور که می توان با نرم افزاری ساده مثل Winrar این کار را انجام داد پس ساخت آن ها زیاد هم دور از دسترس نیست، برای برنامه نویسان حرفه ای و یا آن هایی که دوست دارند تمامی فایل های Setup موجود در رایانه خود را به نوعی در اختیار گرفته و شخصی سازی نمایند نرم افزاری با نام Installshiled می تواند بهترین گزینه باشد. Installshiled نرم افزاری است فوق العاده قدرتمند که در تمام دنیا شاید بیشترین استفاده را در میان کاربران و حتی شرکت های نرم افزای برای ساخت فایل های Setup این ابزار به خود اختصاص دهد. Installshiled که سازگاری بسیار مناسبی با نرم افزارهای برنامه نویسی. Net نیز دارد قادر است تا به ساده ترین شکل ممکن یک فایل Setup را به شکلی که کاربر یا همان برنامه نویس می پسندد بیافریند. امکان ساخت فایل های Setup با قابلیت وارد نمودن توضیحات، طراحی شخصی فایل نصب شونده ، امکان قرار دادن موزیک در هنگام نصب فایل Setup و ... که همه این موارد را کاربر می تواند خود تنظیم کرده و شخصی نماید. این نرم افزار که امکان ساخت فایل با فرمت MSI را هم دارد بیش از 500 میلیون کاربر را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. InstallShield از آخرین تکنولوژی های مایکروسافت به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد، NET Framework 3.5 ، Visual Studio 2008 ، IIS 7.0 ، SQL Server 2005 ، Windows Server 2008 و Direct X 9.0c که در اجرای نرم افزارها و نصب آن ها هریک می توانند نقشی مهم داشته باشند. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Installshiled 2010 Premier v16.0:
    - بهترین نرم افزار برای ساخت فایل های Setup
    - پشتیبانی از زبان های مختلف
    - امکان مدیریت کدها و ویرایش آن ها
    - امکان چند قسمت کردن فایل Setup
    - پشتیبانی از فرمت MSI
    - پشتیبانی از XML
    - سرعت بالا در ساخت فایل Setup
    - امکان ذخیره سازی به صورت نسخه های قبلی
    - امکان ساخت Patch برای فایل Setup
    - امکان ساخت و مدیریت آیکن برای Shortcut
    - امکان ساخت خط فرمان
    - سازگار با جدیدترین تکنولوژی های محصولات مایکروسافت
    - پشتیبانی از کدهای VB
    - امکان فراهم نمودن اجرای موزیک در هنگام نصب فایل Setup
    - امکان تغییر در توضیحات اصلی فایل
    - امکان اجرای فایل های اسکریپت و یا فایل های DLL
    - پشتیبانی از Visual Studio 2008
    - پشتیبانی از قابلیت Restart و مدیریت آن
    - پشتیبانی از .Net
    - پشتیبانی از Windows Installer 4.5
    - امکان طراحی محیط فایل Setup
    - پشتیبانی از Microsoft SQL Server 2005
    - پشتیبانی از IIS 7
    - پشتیبانی از بانک های اطلاعاتی معروف نظیر MYSQL ، Oracle و ...
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب7  
    - و ...


     طريقه فعالسازي : پس از نصب نرم افزار فايل هاي موجود در پوشه كرك را در آدرس C:Program FilesInstallShield2010System كپي نمائيد.

     قيمت: 3.999 دلار آمريکا
     دانلود Installshiled 2010 - سرور راپید شیر
     دانلود - 171 مگابایت | بخش اول - دوم

     دانلود Installshiled 2010 - سرور آسان دانلود
     دانلود - 171 مگابایت | بخش اول - دوم

     پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
     سايت سازنده
     لينک منبع

  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • دسته : ایجاد برنامه نصب  تعداد بازديد : 9651

    منبع : www.AsanDownload.com


    ساخت فایل های نصبی یا همان نرم افزارهایی که امروزه به صورت رایج از آن ها استفاده می کنیم امری است که امروزه بسیاری از کاربران حتی معمولی هم با آن سروکار دارند. کاربران حرفه ای مانند برنامه نویسان سعی می کنند برای ارائه هرچه بهتر محصول خود که همان نرم افزاری است که نوشته اند پس از تکمیل شدن کار مجموعه را در قالب یک نرم افزار نصبی به طرف مورد نظر تحویل دهند تا وی بتواند به راحتی کار نصب و دنبال کردن استفاده از نرم افزار را انجام دهد. ساخت چنین Installer هایی مستلزم استفاده از نرم افزارهای خاصی است. InstallAware Studio Admin یکی از مفیدترین ابزارهایی است که در این زمینه می توان نام برد. ابزاری کامل که با پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیت دستان کاربران حرفه ای را برای انتخاب هریک از این دو پلتفرم کاملا باز می گذارد.
    ساخت و مدیریت پوشه ها در هنگام نصب نرم افزارهایی که با این ابزار ساخته شده اند در کنار امکان مدیریت DLL ها و کپی صحیح آن ها در فولدرهای مورد نظر قابلیت های اصلی این ابزار را تشکیل می دهند. InstallAware Studio Admin طوری طراحی شده که کاربر به سادگی می توان به آن بفهماند که چه چیزی از نرم افزار می خواهد یعنی کاربر می تواند به راحتی و برای نمونه فایل هایی که مربوط به رجیستری هستند را به طور کامل برروی رجیستری ویندوز Import کند یا این که به راحتی قوانین استفاده از نرم افزار را با تشخیص و سلیقه خود طرح نماید. این ابزار همچنین دارای پلاگین هایی است که می توانند فرمت های نظیر MSM یا MSI را هم در هنگام نصب شناسایی و برای نصب آن ها اقدام کند.
    این ابزار سازگاری بسیار کاملی هم با ویندوز محبوب 7 دارد به طوری که می توان فایل های Installer را طوری تنظیم کرد که در ویندوز هفت هم به راحتی برروی Desktop یک Shortcut از آن نصب شود یا برروی Taskbar قرار گیرد. قابلیت طراحی صفحه هایی که به عنوان واسط کاربری ، کاربران مشاهده می کنند ، قابلیت Debug در صورت وجود هر گونه مشکل ، پشتیبانی از .Net نسخه 4 و همچنین Java ، قابلیت اضافه  کردن فعالسازی نرم افزار با سریال نامبر و همچنین ساخت اتوران از جمله دیگر قابلیت هایی هستند که در نسخه جدید و کامل این ابزار دیده می شوند.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار InstallAware Studio Admin v9.0 R2 SP3 :
    - ساخت آسان Installer ها
    - پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیت
    - امکان مدیریت و شناسایی فایل های نصبی در سیستم های مجازی
    - قابلیت ساخت Setup هایی با پوسته های استفاده شده در ویندوز ویستا
    - قابلیت طراحی واسط های کاربری به صورت دستی
    - پشتیبانی از DLL ها
    - امکان استفاده از پلاگین های جانبی
    - قابلیت Import کردن فایل های رجیستری
    - امکان خطایابی در صورت بروز مشکل
    - پشتیبانی از MSI و MSM
    - پشتیبانی از IIS
    - پشتیبانی از .Net 4.0 و Java
    - قابلیت استفاده از سریال نامبر در هنگام نصب
    - قابلیت ساخت اتوران برای فایل نصبی
    - امکان اعمال حالت داینامیک برای واسط کاربری
    - قابلیت محدود سازی فایل نصبی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    زمان بندي فعاليتها با پشتيباني از تاريخ شمسي با Bidaar v1.47

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود